مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 08:352018-07-22اقتصادي

مهمترین اولویت ما در دوران تحریم، حفظ معیشت مردم است


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از حفظ امنیت اجتماعی، حمل و نقل و مسکن به عنوان سه برنامه مهم دولت در دوران تحریم نام برد و گفت: حفظ معیشت مردم، - مهمترین اولویت دولت در دوران تحریم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی گفت: بررسی های ما نشان می دهد که این سه عامل باعث افزایش فقر و جابه جایی دهک ها می شود، به همین دلیل برنامه ای که طی این سال ها تعریف کرده ایم، در راستای حمایت غذایی خانوارها و دهک های پایین جامعه است و برای پوشش فقر غذایی، بودجه مورد نیاز را تامین کرده ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه جامع تری را دنبال می کنیم و برآورد بودجه آن 2500 میلیارد تومان در سال است.

بر اساس این طرح برای افراد به طور مستقیم سبد غذا تعریف کرده ایم و می خواهیم برنامه ای را دنبال کنیم که همه دهک ها را پوشش بدهد.

البته درنظر داشتیم برنامه وسیع تری را ببینیم که 12 هزار میلیارد تومان بار مالی داشت لذا با حفظ قیمت ها و عدد 2500 میلیارد تومان می خواهیم این حمایت را داشته باشیم و دهک های مدنظر را بیشتر تقویت کنیم.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این برنامه خوراک و غذا با نرخ امروز تعیین و تثبیت می شود و دولت از زندگی اجتماعی و معیشتی مردم محافظت می کند تا خوراک و غذای آنها دستخوش تحریم ها نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اولویت ما در دوران تحریم، حفظ معیشت مردم است

مهمترین اولویت ما در دوران تحریم، حفظ معیشت مردم است