مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 08:362018-07-22اقتصادي

ضعف مدیریت یا کمبود برق آدرس غلط برای دلیل خاموشی ندهید


سندیکای شرکت های تولید کننده برق در گزارشی از خاموشی ها و قطعی برق می نویسد که خرید زمان، آدرس غلط دادن و امید به گذار از نقطه اوج مصرف امسال و رها شدن از تبعات آن، - راه چاره نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، سندیکای شرکت های تولید کننده برق در گزارشی از خاموشی ها و قطعی برق نوشت، در این روزهای گرم تابستانی و توام با خاموشی، بازار نقد و تحلیل دلایل بروز کمبود برق در رسانه های گروهی و فضای مجازی هم داغ است.

بعضی از منظر اقتصادی، گروهی از منظر مدیریتی و شماری هم از زاویه اجتماعی به این پدیده و زمینه های شکل گیری آن پرداخته و می پردازند.

هرچند دراین نوشتار قصد نقد و بررسی مطالب مرتبط با قطع برق در رسانه ها را نداریم، با این وجود ناچاریم به بعضی از موضع گیری هایی که اخیراً در فضای رسانه ای کشور در مورد علت کمبود برق و عدم توان ظرفیت های موجود کشور برای پاسخ گویی به نیاز مصرف آن مطرح شده است را توضیح دهیم.

مرتبط دانستن محدودیت در تولید برق با معاهده پاریس یکی از آن مواردی که چند روز پیش در یکی از روزنامه های کشور انتشار یافت.

هرکس کمترین اطلاعی از برنامه ریزی های صنعت برق برای افزایش ظرفیت تولید و موضوع انرژی در برنامه های بالا دستی، اعم از قانون برنامه ششم و بودجه سال 97 داشته باشد، به بی اساس بودن چنین ادعایی را یقین پیدا خواهدکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف مدیریت یا کمبود برق آدرس غلط برای دلیل خاموشی ندهید

ضعف مدیریت یا کمبود برق آدرس غلط برای دلیل خاموشی ندهید