مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 02:562018-07-21بين الملل

پروژه تازه مردی که ترامپ را برکشید؛ این بار در اروپا


«استیو بنن» که بسیاری او را مرد پشت پرده ظهور پدیده ترامپ می خوانند، می گوید پروژه تازه ای را در اروپا آغاز کرده که هدف آن تقویت احزاب راستگرا است.

- استیو بنن که بسیاری او را مرد پشت پرده ظهور پدیده ترامپ می خوانند، می گوید پروژه تازه ای را در اروپا آغاز کرده که هدف آن تقویت احزاب راستگرا است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، استیو بنن را بسیاری از کارشناسان مردی می دانند که توانست دونالد ترامپ را به ریاست جمهوری آمریکا برساند.

این سیاستمدار راستگرا که تا پارسال استراتژیست ارشد دولت ترامپ بود، بعد از اختلاف نظر با رییس جمهور آمریکا، کاخ سفید را ترک کرد.

پایگاه دیلی بیست در گزارشی اختصاصی نوشته این سیاستمدار مخالف جهانی سازی که ضدیت با مهاجرین را ترویج می کند، این بار در اروپا به دنبال تقویت راستگرایان است.

بنن به این پایگاه گفته قصد دارد بنیادی به نام جنبش در اروپا راه اندازی کند که هدف آن روی کار آوردن احزاب پوپولیست راستگرا است.

این بنیاد از طریق انجام نظرسنجی، مشاوره در زمینه پیام رسانی، انتشار هدفمند اطلاعات و فعالیت های تحقیقی و اندیشکده ای تلاش خواهد کرد تا از راستگرایانی که در سرتاسر اروپا در حال ظهور هستند، حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تازه مردی که ترامپ را برکشید؛ این بار در اروپا

پروژه تازه مردی که ترامپ را برکشید؛ این بار در اروپا