مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1397 ساعت 00:002018-07-21فرهنگي

بازیگری با دو نقش متفاوت بر پرده سینماها


دو فیلم سینمایی «دارکوب» و «هزارپا» که این روزها روی پرده سینماها هستند، بازیگر مشترکی دارند که دو نقش متفاوت را در آنها ایفا کرده است.

- دو فیلم سینمایی دارکوب و هزارپا که این روزها روی پرده سینماها هستند، بازیگر مشترکی دارند که دو نقش متفاوت را در آنها ایفا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سارا بهرامی از جمله بازیگرانی است که دو فیلم همزمان بر پرده سینماها دارد اما در هر کدام وجهی جداگانه از استعداد خود را در بازیگری نشان داده است.

او در جشنواره سی وششم فیلم فجر سیمرغ بلورین را برای بازی در فیلم دارکوب گرفت و در آن نقش یک زن معتاد را بازی کرده که کاملا متفاوت از نقشی است که در کمدی هزارپا ایفا کرده است.

بهرامی که فارغ التحصیل رشته تئاتر است، در سال های ابتدایی دهه 90 بیشتر حضوری تلویزیونی داشت و در چند سریال بازی کرد، اما در سال های اخیر فعالیت بیشتری در سینما داشته و بعد از بازی در من دیه گو مارادونا هستم ، گیتا ، خانه ای در خیابان چهل و یکم و ایتالیا ایتالیا در سال 96 به هزار پا و دارکوب رسید.

دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی در جشنواره فیلم فجر سال گذشته حضور داشت و بهرامی در آن نقش یک زن معتاد را بازی کرده است.

او که از بین چند گزینه برای ایفای این نقش انتخاب شده، گفته است که تلاش زیادی کرده که نشان دهد توانایی لازم را دارد تا شع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگری با دو نقش متفاوت بر پرده سینماها

بازیگری با دو نقش متفاوت بر پرده سینماها