مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 23:352018-07-21اقتصادي

چطور "پراید" مشتری دارد؛ "مرغ" ندارد؟!


در حالی که به نظر مردم مواد غذایی به خصوص گوشت و مرغ قیمت قابل توجهی دارد، وزیر کشاورزی از بررسی افزایش قیمت مرغ خبر داده و رییس اتحادیه فروشندگان هم می گوید این افزایش قیمت در جامعه کشش دارد؛ - چراکه خودرویی همچون پراید با افزایش قیمت، مشتری و صف خرید دارد اما گوشت مرغ اگر مقداری گران شود، کسی قدرت خرید ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته محمود حجتی - وزیر کشاورزی - در رابطه با تولید و قیمت گذاری مرغ گوشتی صحبت هایی مبنی بر اینکه افزایش قیمت مرغ در دستور کار قرار دارد"، ارائه کرد و گفت: قیمت مرغ در ایران ارزان ترین قیمت را در سطح جهان دارد.

این در حالی است که هر زمان که قیمت مرغ روند صعودی به خود گرفته، میزان خرید افراد جامعه در این مسیر صعودی بوده و از سوی دیگر ستاد تنظیم بازار و دیگر ارگان های مسئول به عرضه مرغ های یخ زده رو آورده اند و حال باید دید که برای آنکه جامعه افزایش قیمت مرغ را بپذیرد چه برنامه ای را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

در این رابطه مهدی یوسف خانی - رییس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی - به ایسنا گفت: افزایش قیمت گوشت مرغ با توجه به شرایط اقتصادی جامعه کشش دارد، زیرا طی پنج سال گذشته قیمت خودرویی همچون پراید از 15 به بیش از 26 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و همچنان مشتری برای آن به لحظه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور "پراید" مشتری دارد؛ "مرغ" ندارد؟!

چطور "پراید" مشتری دارد؛ "مرغ" ندارد؟!