مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 22:362018-07-21سياسي

خدمت کریمانه سیره ائمه اطهار(ع) است


تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خدمت کریمانه سیره همه ائمه اطهار(ع) است، گفت: حرم مطهر دانشگاه بزرگی است که معلم آن حضرت رضا(ع) است و برای همین باید فضا برای کسب معنویت آماده و آرام باشد.

- "، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در مراسم اهدای احکام خدام حرم مطهر رضوی که در آستانه میلاد باسعادت حضرت رضا(ع) در تالار ولایت برگزار شد، با بیان اینکه شعار دهه کرامت امسال به عنوان خدمت کریمانه در محضر اهل بیت(ع) نامگذاری شده است، اظهار کرد: از جلوه های خدمت کریمانه همین خدمتی است که امروز خادمان آستان قدس رضوی نسبت به مهمانان حضرت رضا(ع) دارند که ویژگی آن داشتن کرامت است.

وی با بیان اینکه بزرگواری به معنای داشتن جان، روح و درون بزرگ است، تصریح کرد: جان و روح متعالی در کالبد انسان هایی است که توانسته اند رابطه خود را با خداوند برقرار کنند و جز خدا را نبینند و جز به خدا نیندیشند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: فلسفه بعثت پیامبر(ص) پرورش انسان های بزرگوار است که نه اسیر شیطان درون و نفس شوند و نه اسیر شیاطین برون و مستکبرین عالم، بلکه انسان هایی دارای کرامت روح و نفس باشند.

رییسی به تبیین شاخص های خدمت کریمانه پرداخت و متذکر شد: انجام کار با انگیزه الهی، هدف دار، اخلاق مدارانه، با بالاترین کیفیت، همراه با شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت کریمانه سیره ائمه اطهار(ع) است

خدمت کریمانه سیره ائمه اطهار(ع) است