مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 22:302018-07-21اقتصادي

غفلت از ظرفیت پهنه های کار و فعالیت در جنوب تهران


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: ظرفیت پهنه های کار و فعالیت در پهنه های جنوبی تهران مغفول مانده است؛ در حالی که می تواند در این مقطع که شهرداری تهران با کمبود درآمد مواجه است، - برای شهرداری درآمد داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری با اشاره به بازدید خود از منطقه 16 شهرداری تهران اظهار داشت: وجود املاک و قطعات زمین بالای یک هکتار که بیش از 51 درصد عرصه منطقه را تشکیل می دهند، یکی از مشخصات قالب منطقه 16 است که طرح تفصیلی برای آنها کاربری کار و فعالیت (S) را تعیین کرده است.

وی ادامه داد: املاک و اراضی بزرگ مقیاس که در پهنه بازارهای تجارت جهانی که در طرح تفصیلی به عنوان (Sهای ویژه) در جنوب شهر تهران تعریف شده اند، حدود 170 هکتار مساحت دارند.

بخشی از این پهنه در منطقه 16 واقع شده است اما متاسفانه عدم وجود ساز و کار و اهتمام جدی در شهرداری تهران باعث شده که این فرصت نادیده گرفته شود.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به این که در شهرداری تهران عنوان می شود که ظرفیت های درآمدی در شهرداری تهران کم است یا وجود ندارد، اظهار داشت: در فرآیند تدوین طرح جامع شهر تهران و طرح تفصیلی یک فرصت کم نظیر تحت عنوان بازارهای تجارت جهانی و پهنه های کار و فعالیت در مناطق جنوب شهر تهران پیش بینی شده است که یکی از اهداف تدوین کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از ظرفیت پهنه های کار و فعالیت در جنوب تهران

غفلت از ظرفیت پهنه های کار و فعالیت در جنوب تهران