مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 21:562018-07-21سياسي

جایگزینی جریان دیجیتال به جای سیستم سنتی کتابخوانی ظلم به علم است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نقش کتاب و کتابخانه در توسعه فرهنگ نقش اساسی است، اگر با این فکر به دنبال ترویج و توسعه این فرهنگ باشیم قطعا به پیشرفت های چشمگیری می رسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با جمعی از مدیران و کتابداران کتابخانه های عمومی خراسان رضوی که در محل حسینیه و دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را می گذرانیم سزاوار است دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیشتر از پیش معرفی شود.

وی اظهار کرد: امروز حجم سه میلیون و نیم نسخه کتاب در کتابخانه های استان خراسان رضوی منهای کتابخانه آستان قدس و کتابخانه های وابسته به آن دستاورد عظیم علمی و فرهنگی این نظام و انقلاب را نشان می دهد، زمانی در این شهر دو کتابخانه بیشتر نبود، اما امروز این تعداد به 200 باب کتابخانه رسیده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: کارگزاران کتابخانه ها عناصر فرزانه، ارزشمند، خلاق و تحصیلکرده هستند و این یکی از نمایش های شفاف دستاوردهای این انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی جریان دیجیتال به جای سیستم سنتی کتابخوانی ظلم به علم است

جایگزینی جریان دیجیتال به جای سیستم سنتی کتابخوانی ظلم به علم است