مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 20:162018-07-21سياسي

پیکر آیت الله مرتضی تهرانی در حرم مطهر رضوی تشییع شد


پیکر آیت الله مرتضی تهرانی معلم اخلاق و معرفت در حرم مطهر رضوی تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مراسم تشییع پیکر آیت الله مرتضی تهرانی با حضور مسؤولان استانی، خدام بارگاه منور رضوی و زائران حرم رضوی و دوستداران این عالم گرانقدر و معلم اخلاق و معرفت در بارگاه ملکوتی ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) برگزار شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تشییع حضرت آیت الله مرتضی آقاتهرانی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: آیت الله مرتضی تهرانی از خانواده علم و فضیلت بودند، در تهران متولد شدند و برای تحصیلات به قم رفتند، بعد از اتمام دروس سطح، دروس خارج را بخشی در خدمت آیت الله بروجردی و امام گذراندن بعد از تبعید امام خمینی(ره) به نجف رفتند و مدتی در آنجا تحصیلات خود را ادامه دادند.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر افزود: بعد از تحصیلات در نجف به تهران بازگشتند، تدریس و تبلیغ فرهنگی انجام دادند و در بازار تهران توانستند تأثیرات زیادی قبل و بعد از انقلاب داشته باشند، جمعیت زیادی از کسبه تحت تأثیر رفتار او بودند.

وی تصریح کرد: آیت الله آقا تهرانی عاشق اهل بیت(ع) و بسیار اهل توسل بودند و به صورت هفتگی و مرتب جلساتی را برگزار می کردند و معارف الهی را آموزش می دادند، در فضایی که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر آیت الله مرتضی تهرانی در حرم مطهر رضوی تشییع شد

پیکر آیت الله مرتضی تهرانی در حرم مطهر رضوی تشییع شد