مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 19:352018-07-21سياسي

صاحب بیشترین استارتاپ های زیست فناوری در منطقه هستیم


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان این که ایران صاحب بیشترین استارتاپهای زیست فناوری در منطقه است، گفت: در حال حاضر به لحاظ تولید علم در زیست فناوری در رتبه سیزدهم و در حوزه سلول های بنیادی در رتبه چهاردهم قرار داریم و باید در این دو حوزه بیشتر سرمایه گذاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سورنا ستاری در اختتامیه بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست شناسی 2018 که عصر امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن اجلاس سران برگزار شد، با بیان اینکه سابقه المپیادهای علمی نشان می دهد که ما در ایران پتانسیل بسیار بالایی در حوزه نیروی انسانی داریم، افزود: اقتصاد دانش بنیان یکی از پایه های اصلی اقتصادی ایران در آینده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر از نظر تولید علم در حوزه زیست فناوری در رتبه سیزدهم و در حوزه سلول های بنیادی در رتبه چهاردهم قرار داریم و باید در این دو حوزه بیشتر سرمایه گذاری کنیم.

ستاری با بیان اینکه در حال حاضر استارتاپهای منطقه خاورمیانه در حوزه زیست فناوری و سلول های بنیادی از آن ایران است، اظهار کرد: بیش از 98 درصد داروهای مورد نیاز کشور را تولید می کنیم و علاوه بر این نیروی انسانی فوق العاده ای داریم که می توانند اقتصاد این حوزه را به شدت تقویت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب بیشترین استارتاپ های زیست فناوری در منطقه هستیم

صاحب بیشترین استارتاپ های زیست فناوری در منطقه هستیم