مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 19:162018-07-21اقتصادي

اختصاص 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی به کمیته امداد خراسان رضوی


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی گفت: طی سال جاری 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی در راستای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و رونق اقتصادی در مناطق روستایی به خراسان رضوی اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، حبیب الله آسوده عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید کمیته امداد ششتمد که با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد با بیان اینکه امروزه یکی از مهم ترین وظایف ما ارائه بهترین خدمات به مردم جامعه است، گفت: مسؤولیت همانند امانتی گران بها است و در این بازه زمانی باید مسؤولیت خودمان را به خوبی برای خدمت به محرومان جامعه انجام دهیم.

وی افزود: در حال حاضر با اتحاد و وحدت در تمامی مناطق شهری و روستایی همانند سال های گذشته باید در مقابل جنگ اقتصادی ایستادگی کنیم و جنگ اقتصادی شرایط سخت و بدتری دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی بیان کرد: وجود ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی مانع از شکست ملت ایران در مقابل اهداف شوم و پلید استکبار جهانی شده است.

آسوده با بیان اینکه رسالت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومان جامعه است، ادامه داد: در برخی از مواقع به دلیل سوء مدیریت ها در مباحث اقتصادی کشور دچار مشکل می شویم که باید رسیدگی به محرومان در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی به کمیته امداد خراسان رضوی

اختصاص 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی روستایی به کمیته امداد خراسان رضوی