مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 16:412018-07-21فرهنگي

یادداشت مهمان/ مرز شوخی با ارزش های اخلاقی جامعه در کمدی تا کجاست؟


معاون امور استان های سازمان صداوسیما در یادداشتی به «مرز شوخی کردن با ارزش های اخلاقی و اعتقادات یک جامعه در کمدی» پرداخته و معتقد است عرصه فرهنگی جای آزمون و خطا نیست.

- معاون امور استان های سازمان صداوسیما در یادداشتی به مرز شوخی کردن با ارزش های اخلاقی و اعتقادات یک جامعه در کمدی پرداخته و معتقد است عرصه فرهنگی جای آزمون و خطا نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، علی دارابی معاون استان های صداوسیما و مدرس دانشگاه مطلبی با موضوع فیلم های کمدی روی پرده سینماها نوشته که متن کامل آن را در ادامه می خوانید: این روزها غالب تولیدات سینمای ایران به سمت فیلم های کمدی و خنده دار سوق پیدا کرده است و در سردر اکثر سینماهای کشور پوسترهای این فیلم ها خودنمایی می کنند.

ستاره های گران قیمت سینما کمدین ها شدند و در این مسیر آزمون و خطاهای بسیاری را در شکل و محتوای این فیلم ها فیلم سازان و مدیران فرهنگی سینما و حوزه  نمایش تجربه می کنند و این تجربه ها انشاالله برای جریان اخلاقی و فرهنگی عموم جامعه،گران تمام نشود.

این که عده ای از کارشناسان و عده ای از دست اندرکاران تولیدات سعی دارند حال و فضای جامعه را شاد و تلطیف کنند و از رهگذر اقبال تماشاگران به دیدن این نوع از فیلم ها گیشه و در نتیجه اقتصاد سینما را رونق و بهبود دهند و حال سین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت مهمان/ مرز شوخی با ارزش های اخلاقی جامعه در کمدی تا کجاست؟

یادداشت مهمان/ مرز شوخی با ارزش های اخلاقی جامعه در کمدی تا کجاست؟