مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 15:562018-07-21حوادث

سقوط کارگر ساختمانی به داخل چاهک آسانسور +عکس


رعایت نکردن اصول ایمنی حین کار در یک ساختمان پنج طبقه در دست ساخت، سقوط ناگهانی یک کارگر ساختمانی در عمق 10 متری چاهک آسانسور را به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، این کارگر 18 ساله افغانی که در این حادثه به سختی مجروح شده بود، به بیمارستان انتقال یافت.

بر اساس این گزارش، به دنبال تماس نگهبان و کارگران ساختمان در حال ساخت با سامانه ی 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 15 و گروه امداد و نجات 2 ساعت 16 عصر روز گذشته به محل حادثه واقع درخیابان 15 متری سوم کوی افسریه اعزام شدند.

حسین فخاری فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل درباره ی این حادثه گفت: تعدادی از کارگران درطبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت، سرگرم کار بودند که یکی از این کارگران که پسری 18 ساله بود، به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت موارد ایمنی در هنگام دیوار و حصار چینی چاهک آسانسور، ناگهان به داخل این چاهک سقوط کرد و در عمق حدودا 10 متری آن نقش بر زمین شد.

وی تصریح کرد: نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با وارد شدن به داخل چاهک آسانسور، در حضور عوامل اورژانس اقدام به تثبیت کردن مصدوم بر روی برانکارد مخصوص کرده و سپس وی را از داخل چاهک بیرون آورده و برای ادامه ی درمان تحویل امدادگران اورژانس دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط کارگر ساختمانی به داخل چاهک آسانسور +عکس

سقوط کارگر ساختمانی به داخل چاهک آسانسور +عکس