مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 15:562018-07-21اجتماعي

تدریس به کودکان کار توسط دانشجویان در ایام تابستان


امسال هم در یکی از مناطق محروم تهران، کلاس های آموزشی به صورت مستقل برای کودکان کار و دانش آموزان کم بضاعت برگزار می شود.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یکی از اعضای جمعیت خیریه دانشجویی معین از فعالیت های تابستانی این خیریه دانشجویی برای کودکان کار خبر داد.

طبق گفته های او، این خیریه که متشکل از دانشجویان دانشگاه های مختلف تهران است، هر سال در ایام تابستان برنامه ای را تحت عنوان تدریس و آموزش به کودکان کم بضاعت بالاخص کودکان کار انجام می دهند.

امیرحسین دارابی از اعضای این خیریه در گفت وگو با فرهیختگان با بیان اینکه این طرح در سال گذشته نیز برگزار شده است، افزود: همان طور که تابستان سال گذشته نیز دانشجویان عضو این خیریه در مرکز حمایت از کودکان کار در منطقه خاوران برای دانش آموزان کم بضاعت که بعضا بچه های کار نیز بودند، کار تدریس دروس آموزشی مدرسه و کلاس های مهارت زندگی را برگزار می کردند امسال هم با استفاده از دانشجویانی که برای این کار اعلام آمادگی کردند تصمیم دارد در یکی از مناطق محروم تهران کلاس های آموزشی را به صورت مستقل برای کودکان کار و دانش آموزان کم بضاعت برگزار کند.

او اضافه کرد: هدف اصلی این خیریه استفاده از ظرفیت دانشجویان عضو است، بزرگ ترین و مهم ترین ظرفیت این دانشجویان موضوع آموزش و درس هایی است که خودشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس به کودکان کار توسط دانشجویان در ایام تابستان

تدریس به کودکان کار توسط دانشجویان در ایام تابستان