مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 15:412018-07-21ورزشي

بازرسی از 10 هزار و 802 باشگاه خصوصی/ 143 باشگاه متخلف پلمپ شد


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری از 10 هزار و 802 باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور، - بازرسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، سیروس احمدی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به تاکید سلطانی فر، مبنی بر نظارت بر سلامت باشگاه ها، در سه ماهه نخست سال جاری از 10 هزار و 802 باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور، بازرسی شد که متعاقب آن نسبت به شناسایی باشگاه های فاقد مجوز و یا توزیع و فروش دارو های نیروزا و پلمپ 143 مورد مبادرت شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد گفت: همچنین به ادارات کل ابلاغ شده تا ضمن بازرسی ماهیانه و مستمر از باشگاه ها، در صورت رویت توزیع دارو های نیروزا، برخورد قاطع و جدی صورت پذیرد.

سیروس احمدی خاطرنشان ساخت: از مردم عزیز می خواهم در صورت رویت فروش دارو در باشگاه های ورزشی با مسئولین بازرسی ادارات کل از طریق سامانه وزارت ورزش و جوانان تماس بگیرند تا برخورد قانونی انجام پذیرد.

وی ادامه داد: تیم فعال بازرسی از نمایندگان حراست، حقوقی، امور باشگاه ها، بازرسی، فدراسیون های پزشکی ورزشی و بدنسازی و پرورش اندام و ادارات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از 10 هزار و 802 باشگاه خصوصی/ 143 باشگاه متخلف پلمپ شد

بازرسی از 10 هزار و 802 باشگاه خصوصی/ 143 باشگاه متخلف پلمپ شد