مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 15:012018-07-21دانش

تغییر مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی/ مقصد خاموشی و 3 گزینه جانشینی او


حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را پس از 17 سال به یکی از گزینه های محتمل می سپارد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمهدی خاموشی که از سال 1380 تاکنون عهده دار ریاست سازمان تبلیغات اسلامی است، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو شورای فرهنگ عمومی و عضو هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز هست.

خاموشی 56 ساله پس از پایان مسئولیت در سازمان تبلیغات اسلامی به سازمان اوقاف و امور خیریه خواهد رفت تا جایگزین حجت الاسلام علی محمدی سیرت، روحانی 58 ساله ای شود که از سال 88 در این سازمان مسئولیت داشته و در سوابقش، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد مشترک سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه به چشم می خورد.

حالا در ابتدای سی و هشتمین سال فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی (تأسیس: یکم تیرماه 1360) سه گزینه برای ریاست بزرگ ترین دستگاه تبلیغی کشور که موسسات و بنیادهای زیادی زیرمجموعه آن قرار دارند، محتمل تر است.

یکی از گزینه های جانشینی حجت الاسلام خاموشی در ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا غلامی است که هم اکنون در مقطع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی/ مقصد خاموشی و 3 گزینه جانشینی او

تغییر مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی/ مقصد خاموشی و 3 گزینه جانشینی او