مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 14:212018-07-21حوادث

سازمان هواپیمایی کشوری عامل اصلی وقوع سانحه پرواز تهران-یاسوج را اعلام کرد


اشتباهات مکرر و متعدد خلبان هواپیمای ATR شرکت آسمان، از سوی سازمان هواپیمایی کشوری عامل اصلی وقوع سانحه پرواز تهران-یاسوج اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، روز 29 بهمن ماه 96 بود که هواپیمای ATR72 شرکت هواپیمایی آسمان به شماره پرواز 3704 از فرودگاه مهرآباد به مقصد یاسوج پرواز کرد.

این هواپیما در در 14 مایلی فرودگاه یاسوج و روی ارتفاعات دنا از رادار حذف و مکالمات خلبان و برج قطع شد؛ پس از آن بود که اعلام شد این هواپیما با کوه دنا برخورد کرده است؛ این هواپیما حامل 60 مسافر و 6 خدمه و امنیت پرواز بود که همه در این سانحه جان باختند.

پس از این سانحه در اواخر اسفند 96 و مقارن با جلسه استیضاح آخوندی در مجلس بود که گزارش اولیه وقوع این سانحه به سرعت توسط سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد.

(جزییات بیشتر را از اینجا بخوانید)در این گزارش اولیه تلویحاً خلبان و تا اندازه ای شرکت هواپیمایی آسمان مقصر وقوع این سانحه معرفی شدند، اما صدور گزارش نهایی موکول به بررسی های بیشتر شد.

به تازگی و امروز خبری به نقل از مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی، درباره این سانحه روی خروجی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

در این خبر به نفل از حسن رضایی فر آمده است: تقرب و اقدام به فرود در یاسوج در هوای بد به دلیل سقف پایین ابر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان هواپیمایی کشوری عامل اصلی وقوع سانحه پرواز تهران-یاسوج را اعلام کرد

سازمان هواپیمایی کشوری عامل اصلی وقوع سانحه پرواز تهران-یاسوج را اعلام کرد