مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 13:562018-07-21دانش

سامانه ملی بازنگری برنامه های درسی و آموزشی دانشگاه جامع رونمایی شد


دانشگاه جامع علمی کاربردی به منظور ارتقای کیفیت نظام آموزشی همگام با فناوری های روز دنیا از سامانه ملی بازنگری برنامه های درسی و آموزشی رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در مراسم رونمایی از سامانه ملی بازنگری برنامه های درسی و آموزشی دانشگاه گفت: در راستای ارتقای کیفیت نظام آموزشی و همگام با فناوری های روز دنیا این سامانه به حول قوه الهی افتتاح می شود.

الگوی تدوین این سامانه مبتنی بر پاسخگویی به نیاز های آموزشی و مهارتی بازار کار، تجزیه و تحلیل شغلی و توجه جدی به انتقال فناوری روز دنیا با استفاده از مزیت های بومی است.

وی ادامه داد: تنوع، گستردگی و چابکی نظام برنامه­ ریزی درسی این دانشگاه که می تواند در طی یک دوره تحصیلی بار ها مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد و رشته های متناسب با نیاز بازار کار تدوین و یا رشته های فاقد متقاضی را منسوخ نماید از ویژگی های منحصر به فرد این دانشگاه است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی به روز از متخصصان و صاحب نظران حوزه شغلی، شناسایی نیاز بازار کار در حال حاضر و در آینده از دیگر مزیت های و اولویت های این بازنگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ملی بازنگری برنامه های درسی و آموزشی دانشگاه جامع رونمایی شد

سامانه ملی بازنگری برنامه های درسی و آموزشی دانشگاه جامع رونمایی شد