مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 13:262018-07-21بين الملل

قانون «کشور یهود» از آپارتاید آفریقای جنوبی بدتر است


وزارت امور خارجه سوریه تصویب قانون «کشور یهود» در رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد که «این قانون، نژادپرستی رژیم اشغالگر را نهادینه می کند».

- وزارت امور خارجه سوریه تصویب قانون کشور یهود در رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد که این قانون، نژادپرستی رژیم اشغالگر را نهادینه می کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع در وزارت امور خارجه سوریه، امروز شنبه، قانون جدید رژیم صهیونیستی را که به کشور یهود موسوم است، بشدت محکوم کرد.

کشور یهود نام قانونی است که پنجشنبه شب گذشته (بیستم ژوییه-28 تیر) در پارلمان رژیم صهیونیستی به تصویب رسید و زمینه قانونی برای حذف اعراب و مسلمانان را در فلسطین اشغالی فراهم می کند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، به نقل از این منبع که نامش فاش نشد نوشت که سوریه با شدیدترین وجه ممکن این قانون را محکوم می کند؛ قانونی که نژادپرستی این رژیم اشغالگر را که زشتی آن از رژیم آپارتاید منحل شده در آفریقای جنوبی بیشتر است، نهادینه می کند .

آپارتاید یکی از اشکال تبعیض نژادی است که معنای آن جدا نگه داشتن افراد نژاد های غیرسفید و محروم کردن آنان از حقوق های سیاسی و غیرسیاسی معینی است.

این رژیم در آفریقای جنوبی در سال 1991 با ریاست جمهوری نلسون ماندلا لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون «کشور یهود» از آپارتاید آفریقای جنوبی بدتر است

قانون «کشور یهود» از آپارتاید آفریقای جنوبی بدتر است