مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 09:452018-07-21اقتصادي

پیشنهاد توسعه فعالیت خودروسازان چینی همزمان با خروج اروپایی ها از ایران


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ارائه پیشنهاد توسعه فعالیت برندهای خودروسازی چینی همزمان با خروج خودروسازان اروپایی و فرانسوی از بازار خودرویی ایران خبر داد.

- رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: شرکتهای فرانسوی برای تولید چند مدل خودرو از جمله پژو 2008 در ایران حدود 50 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده اند که براساس توافقهای اولیه قرار بود این عدد تا سقف 400 میلیون یورو افزایش یابد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: اگر پژو سیتروئن و رنو بخواهند با سیاست خصمانه آمریکا همراهی و ایران را ترک کنند، نمی توانند نسبت به سرمایه گذاری های مشترک انجام داده در ایران، ادعایی داشته باشند چون پس از ترک ایران توسط این شرکتها هزینه های جانبی و دستمزد کارکنان و کارگران این شرکتها باید از محل سرمایه گذاری های انجام شده تسویه شود.

وی از تمایل خودروسازان چینی برای توسعه فعالیتهای خودرویی شان در کشورمان خبر داد و افزود: با خروج شرکتهای خودروسازی فرانسوی و اروپایی از ایران زمینه کار و توسعه سرمایه گذاری های مشترک برای برندهای خودروسازی چینی در ایران بیش از گذشته وسعت می یابد که البته خودروسازان چینی پیشنهاد توسعه فعالیتهای خودرویی و تجاری شان در کشورمان را به مقامات کشورمان ارائه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد توسعه فعالیت خودروسازان چینی همزمان با خروج اروپایی ها از ایران

پیشنهاد توسعه فعالیت خودروسازان چینی همزمان با خروج اروپایی ها از ایران