مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 09:212018-07-21اقتصادي

وزارت نیرو به اجرای موافقتنامه پاریس اعتراف کرد


وزارت نیرو در جوابیه خود معترف است پروژه هایی را برای کاهش انتشار گاز های گلخانه ای اجرا کرده، اما گفته است این پروژه ها طبق «برنامه ملی مشارکت در کاهش انتشار گاز های گلخانه ای» (از این پس «برنامه ملی») و «فارغ از توافقات بین المللی» بوده است.

- وزارت نیرو در جوابیه خود معترف است پروژه هایی را برای کاهش انتشار گاز های گلخانه ای اجرا کرده، اما گفته است این پروژه ها طبق برنامه ملی مشارکت در کاهش انتشار گاز های گلخانه ای (از این پس برنامه ملی ) و فارغ از توافقات بین المللی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، پس از انتشار مقاله پشت پرده خاموشی ها که در آن، ضمن تشریح کاهش 42 درصدی نرخ رشد ظرفیت نیروگاهی کشور در دولت آقای روحانی، فرضیه ای را مبنی بر احتمال مرتبط بودن این کاهش نرخ رشد با تعهدات زیست محیطی دولت در توافقنامه پاریس مطرح کردیم، واکنش های مختلفی از سوی مقامات دولتی نشان داده شد.

راقم این سطور بنا داشت مقاله دومی را بر اساس این واکنش ها به نگارش درآورد که ارسال جوابیه ای رسمی و مکتوب از سوی وزارت نیرو، مبنای مطمئن تری برای ادامه این مبحث مهم فراهم کرد، لذا در این نوشته ضمن بررسی محتوا و مدعای جوابیه وزارت نیرو، به آنچه مورد غفلت یا تغافل نویسندگان جوابیه قرار گرفته، خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو به اجرای موافقتنامه پاریس اعتراف کرد

وزارت نیرو به اجرای موافقتنامه پاریس اعتراف کرد