مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 09:052018-07-21اقتصادي

مشارکت دیجی کالا و روکولند در حوزه مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف


​گروه دیجی کالا طی نشستی خبری با عنوان  آغاز همکاری دیجی کالا و روکولند برنامه های خود را در گروه مواد غذایی و سایر محصولات تند مصرف (FMCG) تشریح کرد.

- مشارکت دیجی کالا و روکولند در حوزه مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف ​گروه دیجی کالا طی نشستی خبری با عنوان  آغاز همکاری دیجی کالا و روکولند برنامه های خود را در گروه مواد غذایی و سایر محصولات تند مصرف (FMCG) تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام دیجی کالا"، اهداف دیجی کالا از ورود به حوزه FMCG محقق شدن چشم انداز گروه دیجی کالا برای تبدیل شدن به مقصدی برای تمامی نیازهای کاربران، همراه شدن دیجی کالا با زندگی روزانه کاربران (مواد غذایی نیاز ضروری و روزمره خانواده است)، خلق تجربه جدید و یکپارچه از خرید اینترنتی و حمایت از برندهای ایرانی فعال در این حوزه است.

گروه کالایی FMCG یکی از پرچالش ترین گروه های محصولی برای فروش آنلاین از جهت فنی ،IT، زنجیره تأمین و لجستیک است و واسطه های متعدد بین تولیدکننده و مصرف کننده، ضایعات بالا و هزینه های عملیات بالا نسبت به متوسط قیمت هر محصول، سبب شده است که نمونه های جهانی موفق بسیار اندک باشد و بسیاری از برندهای بزرگ نیز از ورود به آن اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دیجی کالا و روکولند در حوزه مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف

مشارکت دیجی کالا و روکولند در حوزه مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف