مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 09:002018-07-21بين الملل

شکست طرح رای عدم اعتماد به دولت مودی در پارلمان هند


بعد از آنکه پارلمان هند رای عدم اعتماد به نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور را رد کرد، راهول گاندی، رهبر حزب کنگره هند دولت مودی را به عدم پایبندی به وعده هایش متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، طرح رای عدم اعتماد به دولت نارندرا مودی، نخست وزیر هند که از سوی مخالفان وی ارائه شده بود با 325 رای مخالف مقابل تنها 126 رای موافق شکست خورد.

راهول گاندی، رهبر حزب مخالف موسوم به "حزب کنگره در هند" که از نوادگان خاندان سیاسی گاندی – نهرو است، دولت نارندرا مودی، نخست وزیر هند را متهم کرد به اینکه با وجود دادن وعده ایجاد 20 میلیون شغل در سال تنها توانسته 400 هزار شغلی جدید ایجاد کند.

او در این صحبت هایش مودی را متهم کرد به اینکه به قیمت نقض حقوق مردم فقیر به دنبال امتیاز دادن به سرمایه داران بزرگ در قراردادهای تجاری و دفاعی است.

این صحبت های گاندی باعث خشم قانونگذاران متعلق به حزب "بهاراتیا جاناتا" حزب ملی گرای هندوی متعلق به مودی شد.

رییس پارلمان هند به دنبال بروز تنش در جریان این سخنرانی گاندی مجبور شد برای مدت کوتاهی به منظور فروکش کردن تنش ها جلسه را متوقف کند.

کمی بعد نیز گاندی سخنرانی خود را از سر گرفت و در خاتمه سخنرانی اش در اقدامی غیرمنتظره به سمت جایی که مودی نشسته بود، رفت و با او دست داده و او را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست طرح رای عدم اعتماد به دولت مودی در پارلمان هند

شکست طرح رای عدم اعتماد به دولت مودی در پارلمان هند