مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 07:312018-07-21اجتماعي

راه اندازی استودیو رادیو بحران در مرکز مدیریت بحران تهران


استودیو رادیو بحران به منظور آگاهی بخشی، آموزش و اطلاع رسانی، افزایش فرهنگ ایمنی شهروندان و پوشش خبری در بحران های طبیعی، با همکاری شبکه رادیو تهران در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،برنامه سازی رادیو بحران با سه محور آموزشی قبل، حین و بعد از بحران طراحی می شود و با تولید قطعات آموزشی و خبری منجر به افزایش آگاهی عمومی نسبت به حوادث طبیعی و غیرطبیعی خواهد شد.

رادیو به عنوان رسانه مطالبه‎گر، باید در زمان عادی مطالبه‎گری خود را در زمینه های گوناگون از دستگاه های ذی ربط انجام دهد و در مقوله پیشگیری و کاهش خطرپذیری با پخش مستمر پیام های آموزشی یک حرکت تدریجی و مستمر را در فرهنگ سازی مدیریت بحران آغاز می شود.

با بررسی های انجام شده 52 مخاطره مختص شهر تهران شناسایی شده که با توجه به تنوع مخاطرات نیازمند بازنگری در تولید پیام های آموزشی و تهیه سناریوهای مختلف برای پاسخ به هر مخاطره هستیم.

 در ستاد مدیریت بحران 80 سازمان و نهاد عضویت دارند که مسئولیت هماهنگی آنها با شهردار تهران است.

این سازمان ها هر کدام نقش و وظیفه ای مشخص بر عهده دارند و با توجه به تفویض اختیارات شهردار تهران به رییس سازمان مدیریت بحران ، این ستاد هم دبیرخانه ای تشکیل داده که یکی از وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی استودیو رادیو بحران در مرکز مدیریت بحران تهران

راه اندازی استودیو رادیو بحران در مرکز مدیریت بحران تهران