مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 07:262018-07-21سياسي

اعتراض مجازی داوطلبان کنکور به قطعی شدن تاثیر معدل


داوطلبان کنکور سراسری در صفحه مجازی وزیر علوم اعتراض خود را نسبت به قطعی شدن 30 درصدی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور اعلام کردند.

- ، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور در سال های گذشته به صورت تاثیر مثبت لحاظ می شد و این مساله برای داوطلبان شرایط بهتری را رقم می زد ولی به تازگی خبر از تصویب تاثیر قطعی 30 درصدی معدل در کنکور منتشر شد که این مسأله اعتراض بسیاری از داوطلبان بخصوص داوطلبان نظام قدیم را به دنبال داشته است.

تعداد بسیاری از داوطلبان کنکور با قراردادن کامنت هایی برای پست های منصور غلامی وزیر علوم در صفحه اینستاگرام وی نسبت به تاثیر 30 درصد قطعی معدل در کنکور اعتراض کردند.

البته ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی در این زمینه گفت: شورای سنجش و پذیرش مطاع نظر مجلس و قانون است و این تصمیم نیز در راستای قانون گرفته شد، در حال حاضر با احتساب دانشگاه های فنی و حرفه ای و علمی کاربردی بیش از 90 درصد پذیرش ها بدون آزمون است و بدون احتساب این دانشگاه ها 87 درصد بدون کنکور پذیرش می شوند و برنامه ریزی نیز به همین صورت بوده است.

وی افزود: قانون سال 86 که بحث حذف کنکور را مطرح کرده بود، در سال 92 توسط مجلس لغو شد، بنابراین حذف کنکور به تدریج در داخل موضوع افزایش تأثیر سوابق تحصیلی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مجازی داوطلبان کنکور به قطعی شدن تاثیر معدل

اعتراض مجازی داوطلبان کنکور به قطعی شدن تاثیر معدل