مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 06:202018-07-21ورزشي

​سرمربی فوتسال آذرخش بندرعباس: پیروزی خوشحال کننده ای نبود


​سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با تأکید بر اینکه این چنین پیروزی برایم خوشحال کننده نیست، اظهار کرد: مقصر کادرفنی و بازیکنان نیستند بلکه زمانی که تیم دیر بسته باید این شرایط سخت را تجربه کرد.

- ​سرمربی فوتسال آذرخش بندرعباس: پیروزی خوشحال کننده ای نبود ​سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با تأکید بر اینکه این چنین پیروزی برایم خوشحال کننده نیست، اظهار کرد: مقصر کادرفنی و بازیکنان نیستند بلکه زمانی که تیم دیر بسته باید این شرایط سخت را تجربه کرد.

عباس روزپیکر در گفت وگو با ایسنا، افزود: باید خوشحال باشیم که در شرایط بدی که قرار داریم توانستیم به این پیروزی دست پیدا کنیم و شرمنده هواداران نشویم.

وی با بیان اینکه در دیدار برابر اهورا بهبهان کیفیت مناسبی نداشتیم، تصریح کرد: مقصر کادرفنی و بازیکنان نیستند بلکه زمانی که تیم دیر بسته شود و سیکل مناسب آماده سازی را طی نکند باید این شرایط سخت را تجربه کرد.

روزپیکر با اشاره به اینکه دیر بسته شدن تیم لطمه زیادی به ساختار تیم وارد کرده و زمان لازم برای آماده سازی در طول این مدت نداشتیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان در طول هفته با تمام وجود تمرین می کنند اما مصدومیت ها برایمان دردسرساز شده است و هنوز برخی بازیکنان کلیدی مان با مصدومیت دست وپنجه نرم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​سرمربی فوتسال آذرخش بندرعباس: پیروزی خوشحال کننده ای نبود

​سرمربی فوتسال آذرخش بندرعباس: پیروزی خوشحال کننده ای نبود