مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 04:112018-07-21سياسي

یادداشت/ محمد صرفی چه کسانی می خواهند ایران جهنم باشد؟!


جامعه ای که روح امید از آن گرفته شده و تحقیر شود، آماده پذیرش هر ذلتی خواهد شد و تلاش و پیشرفت آن، رویایی دست نیافتنی است و این، دقیقا همان هدفی است که دشمنان این مرز و بوم علیه ایران و ایرانی نشانه رفته و با همه توان دنبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " محمد صرفی در سرمقاله شماره امروز روزنامه کیهان نوشت: اگر چه بازگو کردن چند پیامی که به عنوان نمونه مورد اشاره قرار می گیرد، تلخ و ناگوار است ولی با پوزش از خوانندگان گرامی و صرفا جهت اطلاع، ضروری به نظر می رسد؛ ‏- زندگی تو ایران اینجوریه که شما هر روز باید تسلیت بگی تا یه روز بیاد که مرگ خودتُ تسلیت بگن! ‏- ایران اما نام مادریست که هر روز داغ یک فرزند بر جانش می ماند! - نیمه پر لیوانُ ببینید.

یه بلاهایی تو ایران سرمون اومده وقتی بردنمون جهنم و خواستن شکنجه مون کنن قلقلکمون میاد! ‏- تو فرانسه یک پسر مهاجر به نام امباپه با 19 سال سن تو جام جهانی بازی می کنه و تو ایران هم یک پسر 19 سالش که شد کلش رو مثل بز می تراشن می برن سربازی دو سال از زندگیش رو تباه می کنن! - تا کی باید رابطه پسر و دختر جرم باشه، چرا یک زن باید به یک شوهر و یک شوهر فقط به یک زن اکتفا کنه! - آدم ها مال خودشون هستند، باید هر طور که دلشون می خواد زندگی کنن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمد صرفی چه کسانی می خواهند ایران جهنم باشد؟!

یادداشت/ محمد صرفی چه کسانی می خواهند ایران جهنم باشد؟!