مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 20:112018-07-20سياسي

افتتاح فاز اول زائر سرای بزرگ امام رضا (ع) طی هفته آینده


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از افتتاح فاز اول زائر سرای بزرگ امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سیدمرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی طی سخنانی در مراسم نماز جمعه امروز مشهد از شناسایی و تشرف زائر اولی ها به زیارت امام رضا (ع) خبر داد و گفت: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی که در دوره جدید تولیت آستان قدس شکل گرفته یکی از مأموریت هایش تشرف زائر اولی ها به مشهد است و این نهاد با کمک بسیج و دیگر نهاد های انقلابی به شناسایی و اعزام کسانی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده اند می پردازد.

وی ادامه داد: طی فعالیت معاونت امداد مستضعفان آستان قدس و تا پیش از ماه مبارک رمضان بیش از 700 هزر نفر از هموطنانی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده اند راهی مشهد شدند.

البته تشرف این افراد شامل تمام هزینه های سفر است و شامل ایاب و ذهاب، اسکان و تغذیه است و در واقع خدمت به زائران از مبدأ انجام می شود.

بختیاری با اشاره به تکمیل پروژه عظیم زائر شهر گفت: فاز اول این پروژه با 700 سوییت و ظرفیت اسکان 4 هزار سال 1396 زائر افتتاح شد که فعلاً برای استفاده زائر اولی ها مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین فاز دوم آن هم اکنون 55 درصد پیشرفت داشته و با اتمام همه فاز های آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول زائر سرای بزرگ امام رضا (ع) طی هفته آینده

افتتاح فاز اول زائر سرای بزرگ امام رضا (ع) طی هفته آینده