مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 19:412018-07-20پزشكي

کانون های سلامت در محلات راه اندازی شود


مدیرکل امور اجتماعی سلامت وزارت بهداشت و درمان با بیان اینکه مشارکت و همگرایی دستگاه های سلامت محور باید برای تضمین سلامت شهروندان تداوم یابد گفت: - کانون های سلامت باید راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سمانه زمانی عصر جمعه در جمع خیران سلامت نکا با اشاره به چهار بعد جسمی، معنوی، اجتماعی و روانی حوزه سلامت اظهار کرد: بالغ بر 70 درصد موضوعاتی که در حوزه سلامت مطرح می شود به حوزه اجتماعی اختصاص دارد که باید با ارائه راهکار و برنامه ریزی اصولی به این حوزه پرداخته شود.

وی افزود: برای تضمین سلامت شهرستان باید تمامی دستگاه ها و ارگان های مربوطه درکنار هم بتوانند شهرستان سلامت محور را به عنوان الگو برای دیگر مردم اعلام دارند.

مدیرکل امور اجتماعی سلامت با تاکید بر اجتماعی شدن نظام سلامت تصریح کرد: مفهوم اجتماعی شدن نظام سلامت از دغدغه ها و نگاه اصلی ما در این حوزه هست که در این راستا باید مشارکت همه آحاد مردم سازماندهی و ساماندهی شود.

زمانی مشارکت ساختارمند و هدفمند را از دیگر نگاه های اجتماعی شدن نظام سلامت یاد کرد و همچنین گفت: ما نیازمند این امر هستیم که شهروندان شهر در کنار متولیان حوزه سلامت قرار گیرد و از این همگرایی و مشارکت اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های سلامت در محلات راه اندازی شود

کانون های سلامت در محلات راه اندازی شود