مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 19:262018-07-20سياسي

دلالان از فرآیند توزیع کالا حذف شوند


امام جمعه یزد حذف واسطه ها در فرآیند واردات و توزیع کالا را امری ضروری دانست و گفت: دولت باید تلاش کند تا شرکت های بزرگ واسطه ای و دلالان بازار را از سر راه بردارد، - چراکه این مهم، آرامش و ثبات بازار را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به آیه 45 سوره انفال، متذکر شد: خداوند در این آیه از مسلمین خواسته تا در برابر دشمنان با یکدیگر همدل و متحد باشند و صبر و پایداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بابیان اینکه در این آیه بر ضرورت توکل بر خداوند و پیروی از پیامبر در سختی ها و در برابر توطئه های دشمنان تأکید شده، اظهار داشت: این وعده خدا است که درصورتی که مسلمین در مسیر حق پایدار باشند و صبر و استقامت پیشه کنند، پیروزی و سعادت با آن ها خواهد بود و توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

امام جمعه یزد در ادامه اقدام اخیر مقام معظم رهبری و رییس جمهور کشور مبنی بر ارسال نامه و فرستادن نمایندگانی به روسیه، برای خنثی کردن توطئه های اقتصادی آمریکا و غرب را اقدامی هوشمندانه دانست و عنوان کرد: ایجاد تشکلی از کشورهای مستقل و توانمند در برابر کشورهای غربی و آمریکا که مغرورانه خود را صاحبان دنیا و قدرت مطلق می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان از فرآیند توزیع کالا حذف شوند

دلالان از فرآیند توزیع کالا حذف شوند