مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 15:462018-07-20سياسي

گره زدن سرنوشت کشور به مذاکرات اشتباه است


امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مذاکره سران کشور با اروپایی ها، تصریح کرد: گره زدن سرنوشت کشور به این مذاکرات اشتباه است و باید از درون با فساد مبارزه شود، - این مبارزه در رده اول از دورن خود دولت باید صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز  جمعه امروز اهواز، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و نظم در امور، به سالروز تصویب لایحه کاپیتولاسیون اشاره و اظهار کرد: این مصوبه ننگین تصویب ذلت پهلوی و گواهی مصونیت آمریکایی ها در ایران بود که بر اساس این قانون هر آمریکایی در ایران مرتکب جرم می شد، هیچ کس حق پیگرد و محاکمه وی را نداشت.

وی ادامه داد: امام خمینی در واکنش به این لایحه ننگین فریاد برآورد و آن فریاد سرآغازی بود بر انقلاب اسلامی ما تا اینکه در سال 58 که شورای عالی انقلاب این قانون را لغو کرد.

 بازگشت عزت به کشور توسط انقلاب اسلامی امام جمعه اهواز تصریح کرد: باید به نسل های آینده گفته شود که انقلاب این کار را کرد و این عزت را به کشور بازگرداند، تاوان این عزت طلبی را امام راحل با تبعید 16 ساله در ترکیه، عراق و فرانسه داد.

حسن زاده تاکید کرد: کسانی که به دنبال باز کردن دست آمریکا در کشور هستند، نه تنها این خواب را به گور خواهند برد، بلکه دست آمریکا در کل منطقه قطع خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره زدن سرنوشت کشور به مذاکرات اشتباه است

گره زدن سرنوشت کشور به مذاکرات اشتباه است