مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 15:262018-07-20سياسي

لزوم تکیه بر توانمندی های داخلی برای عبور از مشکلات اقتصادی


انسجام و تکیه بر توانمندی های داخلی بهترین گزینه برای عبور از مشکلات اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین در مسجدالنبی این شهر اظهار داشت: تقوا مسیر رسید به رشد و کمال بشر است.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان در حوزه های مختلف به خصوص در مسائل اقتصادی یادآور شد: انسجام و تکیه بر توانمندی های داخلی می تواند بهترین گزینه برای عبور از برون رفت مسائل و مشکلات اقتصادی باشد.

خطیب این هفته نماز جمعه شهر قزوین ضمن اشاره به آیات قرآن کریم و همچنین تاکید خداوند در قرآن بر مبارزه با ظالمان و دشمنان یادآور شد: افرادی که می گویند چرا باید شعار مرگ بر آمریکا یا مرگ بر اسراییل را سر داد باید بدانند که پاسخ آنها به روشنی در قرآن یافت می شود چراکه آمریکا و اسراییل نه تنها دشمنان ملت ایران بلکه دشمنان اسلام هستند.

قابل یادآور شد: امروز مهم ترین دشمنان اسلام علیه آمریکا و اسراییل کمر بستند تا با ضربه های اقتصادی دشمنی خود را محقق کنند و همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با کارگزاران حج فرمودند امروز طرح شیطانی به نام معامله بزرگ قرن بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی به خصوص رژیم آل سعود در دست انجام است که به حول و قوه الهی و همچنین مدد محور مقاومت به ثمر نخواهد نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکیه بر توانمندی های داخلی برای عبور از مشکلات اقتصادی

لزوم تکیه بر توانمندی های داخلی برای عبور از مشکلات اقتصادی