مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 14:062018-07-20اقتصادي

فارس گزارش می دهد خبر شریعتمداری از دستگیری واردکننده خودرو لوکس


شریعتمداری پس از اینکه اعلام کرد، به زودی با مردم از جزییات ثبت سفارش های غیرقانونی واردات خودرو سخن می گوید، در توییت خود در فضای مجازی از دستگیری م .

- آ در ارتباط با واردات خودروهای لوکس خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس"، اواخر سال 1396 موضوع ثبت سفارش های خودرو فاقد اصالت از سوی مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح و رسانه ای شد.

براین اساس مشخص شد، در بازه زمانی 28 تیرماه تا 9 دی ماه 96 یعنی در زمان بسته بودن سایت ثبت سفارش واردات خودرو 6481 خودرو به صورت غیرمجاز ثبت سفارش شده است.

از زمان علنی شدن ثبت سفارش های غیرمجاز خودرو هیچ پاسخ مشخص و روشنی از چگونگی انجام شدن این تخلف بزرگ به مردم ارائه نشد، تا اینکه با اعلام دستور ضرب الاجل 15 روزه روحانی رییس جمهور کشورمان در دهم تیرماه 97 به شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تشکیل هیات ویژه بازرسی برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش خودرو وارداتی و همچنین نحوه فروش خودروهای داخلی، وزیر صنعت بالاخره دست به کار شد.

شریعتمداری به هیات ویژه بازرسی دستور داد، تا هر چه سریع تر تحقیقات خود را در این زمینه انجام و با شناسایی عوامل تخلف، آنها را به مراجع ذیربط و مردم معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد خبر شریعتمداری از دستگیری واردکننده خودرو لوکس

فارس گزارش می دهد خبر شریعتمداری از دستگیری واردکننده خودرو لوکس