مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 13:112018-07-20بين الملل

لیبرمن، غزه را به حمله همه جانبه تهدید کرد


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بازدید از مناطق آتش گرفته بر اثر بادبادک های فلسطینیان، ضمن اذعان به کمرنگ شدن بازدارندگی اسراییل، غزه را به حمله همه جانبه تهدید کرد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) مجددا نوار غزه را به حمله همه جانبه تهدید کرد.

لیبرمن در گفت وگو با یک شبکه رادیویی مدعی شد: سران حماس، ما را به وضعیتی رسانده اند که نیاز است تا عملیات نظامی وسیع و دردناکی را (علیه غزه) آغاز کنیم .

به نوشته وبگاه دبکافایل" وی همچنین افزود که ساکنان غزه باید بهای تداوم پرواز بادبادک ها و بالن های آتش زا به سمت شهرک های صهیونیست نشین را بپردازند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین در بازدید از زمین ها و اراضی آتش گرفته بر اثر فرود بادبادک های فلسطینیان، اذعان کرد که توان بازدارندگی اسراییل کمرنگ شده و صهیونیست ها دیگر احساس امنیت ندارند.

لیبرمن پیشتر هم هشدار داده بود که اگر ارسال بادبادک ها و بالن های آتش زا توسط گروه های مقاومت از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین متوقف نشود، عملیات نظامی جدیدی شدیدتر از عملیات سال 2014 اجرا خواهند کرد.

مرز غزه و مناطق نزدیک به آن طی روزهای اخیر بسیار ملتهب و شاهد تبادل آتش بین گروه های مقاومت فلسطینی و جنگنده های رژیم صه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرمن، غزه را به حمله همه جانبه تهدید کرد

لیبرمن، غزه را به حمله همه جانبه تهدید کرد