مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 11:262018-07-20پزشكي

آبلیموگیری دستی باید در حضور مشتری انجام شود/ مردم آبلیموی آماده نخرند


معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: مردم آبلیمو و آبغوره های بطری شده و آبگیری شده به روش دستی را به صورت آماده خریداری نکنند، بلکه بر انجام پروسه آبگیری در حضور خودشان اصرار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درخصوص نظارت بر تولید محصولات غذایی سنتی اظهار داشت: برخی محصولات مانند لبنیات، آبلیمو، روغن و رب در دو نوع صنعتی و سنتی تولید می شوند و از آنجا که محصولات سنتی مانند تولیدات صنعتی و کارخانه ای دارای استاندارد و تاییدیه بهداشتی نیستند و به صورت دستی تولید می شوند، باید بعد از تولید، تحت نظارت های بهداشتی قرار گیرند.

فرهادی با بیان اینکه وزارت بهداشت بر فرآورده های سنتی نظارت دارد، خاطرنشان کرد: در راستای کنترل محصولات لبنی سنتی، دستورالعملی در حال تدوین است که به زودی ابلاغ خواهد شد و براساس آن با کمک اتحادیه های مربوطه، ضوابط کنترل بهداشتی بر محصولات لبنی اجرا خواهد شد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تصریح کرد: به جز شیر خام که تولیدکنندگان محصولات سنتی موظف هستند از آن فقط در فرآوری محصولات شان استفاده کنند، عرضه اغلب محصولات لبنی سنتی مانند دوغ و ماست چنانچه در شرایط بهداشتی تهیه و تولید شود، منعی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبلیموگیری دستی باید در حضور مشتری انجام شود/ مردم آبلیموی آماده نخرند

آبلیموگیری دستی باید در حضور مشتری انجام شود/ مردم آبلیموی آماده نخرند