مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 10:352018-07-20سياسي

ملت ایران برای پیروزشدن در جنگ اقتصادی اسیر تبلیغات شرق و غرب نشوند


اگر مردم ایران در جنگ اقتصادی که اکنون کشور با آن مواجه است مطیع ولایت فقیه باشند قطعا پیروز خواهند شد.

- امام جمعه موقت تهران گفت: اگر مردم ایران در جنگ اقتصادی که اکنون کشور با آن مواجه است مطیع ولایت فقیه باشند قطعا پیروز خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی، در همایش استانی گرامیداشت امامزادگان خراسان رضوی که در بقعه متبرکه بی بی حسنیه(س) شهرستان تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای محبت به اهل بیت(ع) و قرار گرفتن در مسیر زندگی ایشان است.

صدیقی عنوان کرد: استکبار بداند و آگاه باشد در اسلام جایگاه زن و مرد نزد پروردگار یکسان است مانند این بانوی مکرمه که امروزه مزارش بقعه ای است و بارگاهی دارد که روزانه زائران زیادی برای زیارتش از نقاط دور و نزدیک داخل و خارج از کشور در اینجا حاضر می شوند.

وی با اشاره به دهه کرامت گفت: این دهه با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می شود، بانویی که پس از امام رضا(ع) در جایگاه امامان معصوم قرار گرفته و بارگاهش محل زیارت مردان و زنان مسلمان سراسر جهان واقع شده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه اظهار کرد: اگر مردم ایران در جنگ اقتصادی که اکنون کشور با آن مواجه است مطیع ولایت فقیه باشند قطعا پیروز خواهند شد و با این کار خداوند آنان را دچار قحطی نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران برای پیروزشدن در جنگ اقتصادی اسیر تبلیغات شرق و غرب نشوند

ملت ایران برای پیروزشدن در جنگ اقتصادی اسیر تبلیغات شرق و غرب نشوند