مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 10:102018-07-20بين الملل

واکنش ها به تصویب قانون "کشور یهود"


واکنش ها در محکوم کردن قانونی که پارلمان رژیم صهیونیستی با نام "کشور یهود" تصویب کرده است، ادامه دارد و قطر، ترکیه، اردن، اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب این مصوبه را شدیدا محکوم کرده و سازمان عفو بین الملل نیز این قانون را در راستای تحکیم تبعیض و نابرابری خوانده است.

- واکنش ها در محکوم کردن قانونی که پارلمان رژیم صهیونیستی با نام "کشور یهود" تصویب کرده است، ادامه دارد و قطر، ترکیه، اردن، اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب این مصوبه را شدیدا محکوم کرده و سازمان عفو بین الملل نیز این قانون را در راستای تحکیم تبعیض و نابرابری خوانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، ابراهیم کالین، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه گفت: به هیچ وجه نمی توان این اقدام تبعیض آمیز که شرایط را به سمت محو مردم فلسطین از وطن مادری شان سوق می دهد، پذیرفت.

وی از جامعه بین الملل نیز خواست در قبال این ظلمی که در مقابل دیدگان جهانیان صورت می گیرد، موضعی نشان دهد.

همزمان، وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که این قانون اصول قوانین بین المللی را زیرپا گذاشته و حقوق شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی را از بین می برد.

در همین حال، قطر به شدت این قانون را محکوم و تاکید کرد که این قانون به نژادپرستی دامن می زند و امیدهای باقی مانده برای روند صلح و تشکیل دو کشور فلسطین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به تصویب قانون "کشور یهود"

واکنش ها به تصویب قانون "کشور یهود"