مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 08:352018-07-20اقتصادي

حل مشکل آورده متقاضیان با تشکیل تعاونی


مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون مشارکت و حضور جدی تر تعاونی ها در طرح اشتغال روستایی را خواستار شد و گفت: اگر متقاضیان وام اشتغال روستایی در قالب تعاونی ها تشکیل و ساماندهی شوند، - احتمال شکست طرح کمتر خواهد بود.

مهدی حسین نژاد در گفت وگو با ایسنا، حضور پررنگ بخش تعاون در طرح اشتغال روستایی را خواستار شد و گفت: وزارت تعاون در حال اجرای طرح "روستا-تعاون" برای بهره مندی از دستاوردهای طرح اشتغال روستایی است و معتقدم باید طرح های تعاونی را بانک پذیر کنیم تا تعاونی ها بتوانند از فرصت پیش آمده به نحو مطلوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: اخیرا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت ساماندهی 11 استان مرزی در این طرح را به معاونت تعاون وزارتخانه واگذار کرده اند که سرعت کار بیشتر شده است.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون متذکر شد: تعاونی ها به دلیل آنکه عده بسیاری از افراد را گرد هم آورده و مشارکت اجتماعی به وجود می آورند بهترین قالب برای اجرای طرح اشتغال روستایی هستند.

در بخش تعاون، هزینه اشتغال نسبت به سایر بخش ها کمتر است، البته بسته به ایده دارد ولی درمجموع تعاونی ها سرمایه های خرد و اندک را تجمیع کرده و از فقر و تبعیض و بی عدالتی جلوگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آورده متقاضیان با تشکیل تعاونی

حل مشکل آورده متقاضیان با تشکیل تعاونی