مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 20:562018-07-19بين الملل

موساد عامل سناریوسازی ضدایرانی در اروپا


رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که سرویس های اطلاعاتی اروپا در جریان بازداشت چند ایرانی به اتهام تلاش برای بمبگذاری در نشست گروهک منافقین، - بر اساس داده هایی عمل کرده اند که موساد در اختیار آن ها قرار داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی روز پنج شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که اطلاعات مربوط به سناریوی ضدایرانی اخیر در اروپا را موساد در اختیار سرویس های اطلاعاتی اروپایی قرار داده است.

ماه گذشته دقیقا در همان روزی که حسن روحانی رییس جمهور ایران در سفر اروپایی اش وارد اتریش شد، چند دولت اروپایی اعلام کردند که در یک عملیات اطلاعاتی، یک زوج ایرانی الاصل و یک دیپلمات ایرانی را به اتهام تلاش برای بمبگذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین بازداشت کرده اند.

بعدا مشخص شد که زوج بازداشت شده، از اعضای خود گروهک منافقین هستند.

با این وجود، رژیم صهیونیستی و آمریکا مانور گسترده ای روی این سناریو داده و ایران را به انجام اقدامات تروریستی در اروپا متهم کردند.

کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سرویس های اطلاعاتی اروپایی بر اساس داده هایی وارد عمل شده اند که موساد در اختیار آن ها قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موساد عامل سناریوسازی ضدایرانی در اروپا

موساد عامل سناریوسازی ضدایرانی در اروپا