مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 15:462018-07-19دانش

کلنگ زنی پارک علم و فناوری در قرچک به زودی


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: به زودی پارک علم و فناوری با طرح و ایده جدید در قرچک کلنگ زنی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص احداث پارک فناوری در شهرستان قرچک اظهار داشت: چیزی که پارک را می سازد شکل فیزیکی پارک نیست بلکه محیطی است که باعث می شود هرکسی می آید و اگر خلاقیتی دارد بتواند محیط را تبدیل به فضای کسب وکار ، تولید و اشتغال کند.

وی در ادامه گفت: در سیاست های جدید معاونت های علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شکل فیزیکی پارک مدنظر قرار داده نشده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان بیان داشت: بحث ما در دوره جدید این است که کل شهر تهران را تبدیل به یک پارک فناوری کنیم تا از پتانسیل های جوانان تحصیل کرده و خلاق بهره مند شویم.

ستاری اذعان داشت: اینکه ما یک بخشی از شهر را مشخص کنیم و به لحاظ فیزیکی تبدیل به پارک کنیم خیلی در سیاست های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیست و در این خصوص تجدیدنظر کرده ایم و با طرح و ایده جدید پارک علم و فناوری احداث می کنیم.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: برای اینکه طرح پارک فناوری را در قرچک پیاده کنیم، جلسه ای با فرماندار شهرستان صورت گرفته است تا ببینیم چطور می توانیم به صورت نرم افزاری و با شیوه های نوین این طرح را اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پارک علم و فناوری در قرچک به زودی

کلنگ زنی پارک علم و فناوری در قرچک به زودی