مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 15:412018-07-19فرهنگي

سیدمحمد حسینی: تضعیف هویت اسلامی در فضای مجازی دنبال می شود


وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمن درصدد است با استفاده از فضای مجازی فرهنگ عفاف در کشورهای اسلامی را تضعیف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم عفاف و حجاب با محوریت بزرگداشت و تکریم امامزادگان که پیش از ظهر امروز (پنج شنبه 28 تیر) در امامزاده حسن(ع) برگزار شد، با بیان اینکه اسلام بر پایه حیا، عفاف و حجاب شکل گرفته است، به تلاش و هجمه دشمنان در این زمینه اشاره کرد و گفت: دشمن توانسته است با نشانه رفتن فرهنگ کشورها نسبت به چپاول و بهره برداری مستعمره خود گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ نرم دشمن درصدد است که روحیه تعهد، احساس مسئولیت و بینش را در میان مردم از بین ببرد، افزود: مانند آنچه که در مصر، هند، ترکیه و ایران قبل از انقلاب رخ داده است.

حسینی تصریح کرد: هنگامی که جامعه ای گرفتار ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی و بی بندوباری شود، دیگر نمی تواند یک کشور الگو و الهام بخش در دنیا باشد.

وی با اشاره به خیانت های رضاخان به خصوص اصرارش بر کشف حجاب بانوان ایرانی ادامه داد: بعد از سفری که رضاخان به ترکیه لاییک انجام داد، از نظر وی چادر مانع ترقی و پیشرفت بانوان می دانست، در حالی که زنان ما خلاف آن را ثابت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدمحمد حسینی: تضعیف هویت اسلامی در فضای مجازی دنبال می شود

سیدمحمد حسینی: تضعیف هویت اسلامی در فضای مجازی دنبال می شود