مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 13:562018-07-19اجتماعي

وزش باد شدید در شمال شرق و شرق کشور در 3 روز آینده


در سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق هرمزگان و ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان فارس، رشد ابر، - بارش پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق هرمزگان و ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان فارس، رشد ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

در سه روز آینده در برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق به ویژه زابل با خیزش گردوخاک همراه است؛ در همین مدت در برخی ساعات در بعضی مناطق شرق اصفهان، قم و مرکزی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

امروز و فردا دمای هوا در نوار شمالی کشور افزایش می یابد که در سواحل خزر محسوس تر خواهد بود اما از روز شنبه با شمالی شدن جریانات کاهش دما و بارندگی در سواحل خزر دور از انتظار نیست.

اوایل شب امروز پنجشنبه 97/4/28 به سبب رشد ابر های همرفتی، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، غرب کرمان، مناطقی از شرق و جنوب فارس، جنوب اصفهان، شمال شرق کهگیلویه و بویر احمد،ارتفاعات شمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در شمال شرق و شرق کشور در 3 روز آینده

وزش باد شدید در شمال شرق و شرق کشور در 3 روز آینده