مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 11:412018-07-19اقتصادي

افزایش 100 درصدی تعداد بانوان در پست های مدیریتی فرودگاه امام


دو برابر شدن تعداد بانوان در پست های مدیریتی فرودگاه امام، راه اندازی اتاق مادر و کودک، تدوین سند راهبردی عدالت جنسیتی و استقرار مشاور خانواده در فرودگاه امام خمینی (ره)، - از مباحث چهارمین نشست مشاوران امور بانوان و خانواده وزارت راه بود.

به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) چهارمین نشست مشاوران امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان، مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور بانوان و مشاور امور بانوان مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) 27 تیرماه در شهر فرودگاهی امام خمینی برگزار شد.

در این نشست، مشاور امور بانوان مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، کاهش ساعت کاری بانوان با دستور مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) عملیاتی شده است که هم اکنون در 90 درصد واحدها در حال اجراست.

بوژآبادی ادامه داد: استقرار روان شناس و مشاور خانواده در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) یکی از مباحث نشست های قبل بود که خوشبختانه از دو هفته پیش به مرحله اجرایی رسید و هم اکنون متخصصان دکتری مشاوره خانواده یک روز در هفته به صورت رایگان به کارکنان مجموعه خدمات مشاوره ای ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی تعداد بانوان در پست های مدیریتی فرودگاه امام

افزایش 100 درصدی تعداد بانوان در پست های مدیریتی فرودگاه امام