مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 11:302018-07-19پزشكي

بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد


بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته و تجهیز شده است، - با حضور وزیر بهداشت، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و همچنین رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملیات ساخت این بیمارستان در زمینی به مساحت 26 هزار متر مربع و زیربنای 8 هزار متر مربع از شهریور ماه سال 90 آغاز شده بود.

در سال 94 تفاهم نامه ای بین وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امضا و مقرر شد این ستاد در ساخت و تکمیل 10 پروژه بیمارستانی با ظرفیت 1393 تخت بیمارستانی در مناطق محروم کشور مشارکت کند و این بیمارستان نیز یکی از این ده پروژه بود.

ظرفیت این بیمارستان در زمان آغاز عملیات ساخت، 64 تخت در نظر گرفته شده بود که با توجه به کمبود تخت های بیمارستانی در این منطقه از کشور، تصمیم بر تکمیل بیمارستان با 96 تخت بیمارستانی گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، برای ساخت این پروژه 335 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که 220 میلیارد ریال توسط وزارت بهداشت و 115 میلیارد ریال توسط بنیاد برکت تامین اعتبار شده است.

بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک دارای بخش هایی مانند اورژانس، جراحی عمومی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، داخلی، دیالیز، مراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد

بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد