مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 09:052018-07-19سياسي

حاشیه نشینی و الحاق روستاها به زابل معضل این شهر


یکی از معضلات ما در شهر زابل حاشیه نشینی است که باعث شده بار مضاعفی از حیث دادن خدمات و رفع مشکلات آنها بر دوش مجموعه شورای شهر و شهرداری تحمیل شود.

- رییس شورای اسلامی شهر زابل گفت: یکی از معضلات ما در شهر زابل حاشیه نشینی است که باعث شده بار مضاعفی از حیث دادن خدمات و رفع مشکلات آنها بر دوش مجموعه شورای شهر و شهرداری تحمیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مهدی سرگلزایی که در نشست با خبرنگاران افزود: الحاق 5 روستای حسن آباد، محمدآبادبنجار، سیاهمرد، سرحدی و فتح آباد به شهر زابل که مصوبه آن در دوره های قبل شورای شهر بوده نیز از دیگرمعضلات ما در مجموعه شورای شهر و شهرداری زابل محسوب می شود .

وی ادامه داد: روستاهایی که می بایست پارامترهای اولیه الحاق به شهر را داشته باشند ولی نداشته اند باید براساس اصول شهری تلاش شود تا به این پارامترها برسند، پلاک های ترمیم و جدول گذاری ها و سایر مواردی که برای شهر اجرا می شود نیز باید انجام شود .

وی اضافه کرد: رسیدگی به این امور و انجام این کارها قطعا باعث انجام هزینه و وقت بوده و از طرفی باعث شد که قسمت هایی که قبلا جزو شهر بوده دریافت خدمات به آنها به تاخیر بیفتد .

رییس شورای شهر زابل ادامه داد: الحاق 5 روستایی که به شهر زابل اضافه شده کار غیر کارشناسی بوده که در دوره های قبل شورای شهر زابل صورت گرفته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینی و الحاق روستاها به زابل معضل این شهر

حاشیه نشینی و الحاق روستاها به زابل معضل این شهر