مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 08:512018-07-19اجتماعي

خدایی در جمع خبرنگاران: المپیاد بین المللی علمی دانشجویی امسال برگزار نمی شود


با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد افراد متقاضی برای شرکت در المپیاد علمی دانشجویی بین المللی، این المپیاد امسال برگزار نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور صبح امروز در حاشیه بازدید از بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی در پردیس فنی شهید عباسی در جمع خبرنگاران، گفت: بیست و سومین المپیاد علمی و دانشجویی امروز و فردا 28 و 29 تیر ماه با حضور یک هزار و 182 نفر شرکت کننده برگزار شد که 326 نفر از برگزیدگان آزمون کارشناسی ارشد و 826 نفر دانش آموزان سال سوم دبیرستان از 10 قطب دانشگاهی در این المپیاد شرکت کردند.

وی افزود: امسال سه رشته روانشناسی، مهندسی صنایع و سلول های بنیادی و مهندسی بافت به المپیاد اضافه شد و نتایج المپیاد اواسط شهریور ماه اعلام می شود.

خدایی درباره آزمون بین المللی المپیاد نیز گفت: المپیاد علمی بین المللی هر ساله در دو رشته ریاضی و آمار برگزار می شد که به دلیل کم بودن متقاضیان ممکن است امسال برگزار نشود.

  رییس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه سازمان سنجش سعی در گسترش رشته های المپیاد دارد اظهار داشت: سیاست سازمان این است که رشته ها را افزایش دهد ولی این موضوع به اعلام آمادگی دانشگاه های مربوطه بستگی دارد زیرا برگزاری المپیاد بسیار سنگین است و برای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدایی در جمع خبرنگاران: المپیاد بین المللی علمی دانشجویی امسال برگزار نمی شود

خدایی در جمع خبرنگاران: المپیاد بین المللی علمی دانشجویی امسال برگزار نمی شود