مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 08:102018-07-19اقتصادي

ارائه تسهیلات کم بهره به فعالان عرصه تولید در بخش روستایی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه از فعالان عرصه تولید به خصوص در بخش روستایی و عشایری حمایت می کند و آمادگی دارد با ارائه تسهیلات کم بهره کمک حال این قشر تلاشگر و خدوم جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،، علی ربیعی اظهار کرد: باید فرهنگ مهارت آموزی در جامعه به خصوص در بین قشر جوان و خانواده ها ترویج شود و با راهکارهای لازم کوشش شود در کنار تحصیل به مهارت آموزی و ترویج این فرهنگ در جامعه توجه شود.

وی تقویت کانون های توسعه را در راستای اشتغال و رونق اقتصادی در جوامع شهری و روستایی یک ضرورت برشمرد و بر تلاش مضاعف مسئولان ذیربط و همراهی مردم در تحقق این امر تأکید کرد.

در مراسم آغاز عملیات اجرایی خانه امید شهرستان اهر، بر لزوم رسیدگی به معیشت و رفاه و درمان قشر بازنشسته و مستمری بگیر تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با آغاز به کار این مجتمع رفاهی، شاهد ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به این قشر زحمتکش جامعه در منطقه باشیم.

ربیعی اظهار کرد: با توجه به پیگیری های نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و درخواست مسئولان شهرستان اهر و توجه به سیاست این وزارتخانه در جهت تأمین و تقویت زیرساخت های درمانی، درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان به تجهیزات و امکانات جدید جهت ارائه خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات کم بهره به فعالان عرصه تولید در بخش روستایی

ارائه تسهیلات کم بهره به فعالان عرصه تولید در بخش روستایی