مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 07:002018-07-19بين الملل

اعتراف سیستم های انتخاباتی به دستکاری در نتایج ریاست جمهوری آمریکا


یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های انتخاباتی در ایالات متحده در نامه ای به یک سناتور آمریکایی به دستکاری در نتایج سیستم های انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت the verge، در حالی که جریان انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بسیار خبرساز و دردسر آفرین شد و صدای بسیاری از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی مربوطه در آمریکا را درآورد، حالا خبر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد شرکت الکشن سیستم (Election Systems & Software) به عنوان یکی از بزرگترین طراحان و تولیدکنندگان سیستم های انتخاباتی در جهان، با نصب یک نرم افزار در سیستم های رای گیری افشا کرد که برای مدت شش سال در جریان رای گیری های مختلف همچون انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا دستکاری کرده است.

این نامه که در ماه آوریل سال جاری 2018 میلادی خطاب به ران وایدن - سناتور آمریکایی - نوشته شده است، به افشاگری درباره دستکاری هایی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا که در سال 2016 میلادی برگزار و دونالد ترامپ در آن پیروز میدان شد، اتفاق افتاده، پرداخته است.

این خبر که بازتاب های بسیاری در فضای مجازی داشته است، به نظر می رسد می تواند تا حد زیادی به سوال بسیاری از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاسخ دهد و شک و شبهات زیادی را که در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف سیستم های انتخاباتی به دستکاری در نتایج ریاست جمهوری آمریکا

اعتراف سیستم های انتخاباتی به دستکاری در نتایج ریاست جمهوری آمریکا