مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 05:212018-07-19بين الملل

نبرد سِدر و ستاره/16 نویسنده اسراییلی: نصرالله شبحی از کابوس ها


این برای رهبران اسراییلی توهین بزرگی است که شهروند اسراییلی در آن مرد عمامه مشکی، شخصی صادق تر و با کفایت تر از بیشتر رهبرانش می بیند.

نصرالله، - صرف نظر از قدرتی که سازمان تحت امرش دارد، شخصا شبح سیاهی از کابوسها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت "، دبیر کل حزب الله لبنان بی شک یکی از پرآوازه ترین شخصیت های عصر خویش است.

مردی که توانست آبروی ریخته سران عرب را که در راه سر سپردگی مقابل استعمارگران ریخته بودند، تا حد زیادی ترمیم کند و ذهنیت جدیدی از اعراب را در جامعه جهانی ایجاد کند.

آنچه پیش روی شماست بخشی از کتاب اسیران در لبنان نوشته عوفر شیلاح است که درباره او اینگونه می نویسد: عقب نشینی (صهیونیست ها) از لبنان نه تنها نصرالله را به اولین مرد عربی که اسراییل را شکست داد مبدل کرد بلکه از او محملی ساخت که سیاستمداران و نظامیان تمامی شرارت ها را به او نسبت بدهند؛ او بود که شعله حماسه فلسطینی ها را در اراضی فلسطین، روشن کرد، او سبب برافروخته شدن انتفاضه بود و او بود که بدون هیچ قید و شرطی بر بشار اسد ضعیف حکم راند و واقعیتی را که نه در لبنان و نه در سیاست سوریه آشکارا متبلور نمی شد، دنبال نمود؛ یعنی کشاندن انقلاب تهدیدآمیز ایران به مرز اسراییل، نیروی جائری که منطقه را با موج عظیمی از بیزاری، تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد سِدر و ستاره/16 نویسنده اسراییلی: نصرالله شبحی از کابوس ها

نبرد سِدر و ستاره/16 نویسنده اسراییلی: نصرالله شبحی از کابوس ها