مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 22:362018-07-18اقتصادي

خریداران بلاتکلیف پارس تندر+ سند/ پاسخ سایپا به گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو


مولتی مدیای اعلام شده در فاکتور خریداران پارس خودرو تحویل داده نشد.

- چند نفر از مخاطبان ما مطلبی فرستادن مبنی بر اینکه قرار بوده اون هایی که فروردین ثبت نام کردند مولتی مدیای رایگان بگیرند، اما الان شرکت به آنان گفته که منتفی شده و این مولتی مدیا را برای اول فروردین فقط تحویل می دهند.

بعد از پیگیری های انجام شده توسط خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو،روابط عمومی محترم سایپا در پاسخ به ما گفت: با سلام و احترام.

عطف به خبر منتشر شده در آن خبرگزاری با کد خبر 698046 و ضمن تشکر از همکاری های انجام شده، خواهشمند است جوابیه گروه خودرو سازی سایپا در همان صفحه و ستون درج گردد.

درپاسخ به تماس های تلفنی خبرنگار محترم آن رسانه اعلام شده است که آگهی مد نظر مربوط به فروش شرکت پارس خودرو در بهمن 95 می باشد و همانگونه که در آگهی آمده تعداد این خودرو ها محدود بوده و پارس خودرو به کلیه تعهدات خود در خصوص این آگهی عمل نموده است.

مشتری که مشخصات آن در خبر آمده در فروردین ماه 1397 با تاریخ تحویل تیرماه ثبت نام نموده و در پیگیری های انجام شده هنوز خودرو خود را تحویل نگرفته است و مشخص نیست با چه انگیزه ای نسبت به ارسال برگه خرید خود به آن خبرگزاری وزین و استناد به آگهی بهمن 95 نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداران بلاتکلیف پارس تندر+ سند/ پاسخ سایپا به گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو

خریداران بلاتکلیف پارس تندر+ سند/ پاسخ سایپا به گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو